Snapchat, video ya da sadece seslerini kullanarak 16 kişiye kadar canlı bir sohbete katılmayı sağlayan bir özellik başlattı.
Uygulamanın üyeleri ayrıca, kullanıcı adlarına göre kendi yazılarında @ sembolünü kullanarak etiketlemeye başlayabilecek. Firma, önümüzdeki haftalarda değişikliklerin devam edeceğini söyledi.
Snapchat yeni bir tasarım için ateş altında kaldı. Değişikliklerin iptal edilmesini isteyen bir dilekçe ile, 1.2 milyondan fazla imza aldı. Hafta sonu, Snapchat’ın ilk televizyon reklamı ABD’de yayınlandı. Gözlemciler, bir aile dostu yaklaşım olduğunu belirtti.
Suistimal oyunu firmaya zor anlar yaşattı
Snapchat ve onun ana şirketi Snap son haftalarda eleştirilere maruz kaldı.
Şubat 2018’de, 1.3milyar dolar değerinde olan şirket, gerçekte TV yıldızı olan Kylie Jenner’ın artık hizmeti kullanmadığını tweetledikten sonra Snap’ın borsa değerini silmişti. Bunun üzerine Snapchat, güncellemelerinin “alışması biraz zaman alabilir” ifadesini yinelendi.
Şirket daha önce de “Rihanna’ya tokat veya Chris Brown’a yumruk” reklamlarıyla tepkilerin hedefi olmuştu. Snapchat bu kötü intibayı yok etmek için yaptığı çalışmaların bir parçası olarak kendini geliştirmek için çalışmalar yürütüyor.
Tüm bunlar yeterli olacak mı bunu zaman gösterecek.