Göğüs reklamı için Güney Afrika'dan bir şirket ile görüşen sarı-kırmızılılar, "Türk futbolortamı çok kirli. Şike, bahis skandalı, saha olayları markamızı olumsuz etkiler" yanıtı aldı

Galatasaray, göğüs reklamı konusunda tüm çabalarına karşın yol alamıyor. ABD başta olmak üzere, Japonya ve Avrupa'nın dev firmaları ile reklam anlaşması peşinde koşan yönetim, daha sonra rotasını Arap ülkeleri ve Orta Asya ülkelerine çevirmişti. Bir türlü arzulanan teklifi alamayan sarı-kırmızılı kulüpte son olarak yönetici Sedat Doğan, Güney Afrikalı bir elmas üreticisi firma ile görüşmüş ve 7.5 milyon dolar yıllık ücret karşılığında 3 yıllık bir anlaşma ile Afrikalıları ikna etmişti. Firmanın Belçika asıllı genel müdürü, G.Saray markasını, "Şampiyonlar Ligi takımı" diye kendisini ikna eden Sedat Doğan'a son görüşmede şu karşılığı verdi: "Türk futbol ortamı çok kirli. Şike, bahis skandalı, saha olayları, büyük turnuvalarda başarısızlıklar çekimser kalmamıza neden oldu. Şampiyonlar Ligi iyi amaTürkiye Ligi marka değerimize katkı yapmaz." Bu olumsuz cevap sonrası büyük hayal kırıklığı yaşanırken, sarı-kırmızılı yöneticilerin göğüs reklamı konusunda Türkiye ve Şampiyonlar Ligi için ayrı ayrı çözüm arayışları içine girdikleri öğrenildi.