Bilişim sektörünün en sevilen markası Casper




25 Ekim 2014, Cumartesi


MediaCat’in Ipsos işbirliğiyle gerçekleştirdiği Lovemarks 2014 araştırmasının sonuçları açıklandı.

Bu yıl yedincisi yapılan araştırmaya göre Türkiye’de en çok sevilen bilişim markası Casper olarak açıklandı. 21 Nisan-6 Haziran 2014 tarihleri arasında 2000 kişi ile görüşülerek gerçekleştirilen araştırmada, Türkiye’yi temsil edecek şekilde 12 ilden 15-55 yaş arası kadın ve erkek bireylerle görüşüldü. Konuyla ilgili yazılı bir açıklama yapan Casper Pazarlama Direktörü Feray Karaman, geniş bayi, etkin servis ağı ve kullanıcılarla yürüttükleri bire bir ilişkinin sonucu olarak bu ilgiyi gördüklerini ifade etti. Bağımsız araştırma sonuçlarında bunun ortaya konulmasının gurur verici olduğunu açıklayan Karaman, “Bizim ürünlerimizin asıl mimarı müşterilerimiz.” dedi.