KKTC pazarına giren DeFacto, yurt dışı ağını 11 ülkeye genişletti
DeFacto rüzgarı Kuzey Kıbrıs’a ulaştı
Türkiye hazır giyim ve moda sektörünün lider markalarından DeFacto, yeni pazarlara yatırım yaparak yurt dışında büyümeye devam ediyor. Son olarak KKTC pazarına giren DeFacto, ilk mağazasını Gazimağusa’da, KKTC Başbakanı Ömer Kalyoncu’nun katıldığı bir törenle hizmete açtı. DeFacto, KKTC’deki ikinci mağazasını 2016’da hizmete sunmayı, gelecek beş yıl içinde mağaza sayısını 5’e çıkarmayı hedefliyor.
Global bir moda markası olma vizyonuyla yatırımlarını sürdüren DeFacto, yurt dışında büyüme stratejisini yeni yatırımlarla sürdürüyor. DeFacto, Gürcistan ve Azerbaycan pazarlarına güçlü bir giriş yaptıktan sonra rotasını Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ne (KKTC) çevirdi. KKTC’deki ilk DeFacto mağazasının açılışını Başbakan Ömer Kalyoncu yaptı. Açılışa KKTC Tarım Bakanı Erkut Şahali ve Gazimağusa Belediye Başkanı İsmail Arter de katıldı.
İlk KKTC mağazasını Gazimağusa’da hizmete açan DeFacto, böylece hizmet verdiği ülke sayısını 11’e, Türkiye dışındaki mağaza sayısını 45’e yükseltti. 2016 yılında Kuzey Kıbrıs’ta açılacak ikinci mağazanın ardından beş yıl içinde mağaza sayısının 5’e çıkarılması planlanıyor.
DeFacto, 650 metrekare alan üzerine kurulu olan Salamis Yolu üzerindeki ilk KKTC mağazasında, 30 bin parçadan oluşan kadın, erkek ve çocuk koleksiyonlarını müşterilerinin beğenisine sunuyor.
DeFacto Hakkında:
2003 yılında Ozon Group tarafından kurulan DeFacto, 10 yılda 1 milyar TL’lik büyüklüğe ulaşarak, Türk hazır giyim ve moda sektörünün en önemli markalarından biri oldu. Bugün Türkiye’de 63 şehirde 282, yurt dışında 11 ülkede 45 mağaza ile hizmet veren DeFacto, dünya markası olma yolunda hızla ilerliyor.